Розкрутка сайтів

Для початку треба внести розуміння в те, що існує дві основні концепції розкрутки:

SEO (оптимізація сайту під пошукові системи) та Контекстна реклама (платні покази в Google Adwords та інших сервісах). Обидві стратегії правильні але вони відрізняються швидкістю і продовжуваністю результату.

Простіше кажучи, "контекст" приносить клієнтів швидко, але допоки ви поповнюєте рахунок в Google Adwords. SEO приведе клієнтів на сайт пізніше, можливо лише по проходженню кількох місяців, але за переходи потенційних клієнтів уже не треба буде платити і, навіть, коли сайтом не займатися певний час, він матиме інерцію і ще приноситиме клієнтів.

Ідеальний варіант - почати оптимізувати сайт, далі запустити контекстну рекламу, він почне приносити клієнтів, а тим часом продовжувати займатися SEO (Search Engine Optimization).

SEO включає цілий комплекс роботи і над самим сайтом (семантика, тексти, оптимізація коду, швидкості роботи сайту), і над посиланнями на сайт ззовні (статті, посилання, каталоги, форуми).

Контекстна реклама. Представляє собою перший запуск рекламної кампанії (ми її підготуємо - оголошення, семантика, оптимізація). Далі регулярно, наприклад, щомісяця треба поповнювати рахунок Google Adwords (залежить від конкуренції у галузі) і постійно оптимізовувати кампанію, для пошуку дешевших і масових переходів на сайт.

Також можна розглянути абсолютно зворотній варіант розкрутки. Виходячи з бюджету, який Ви готові виділити на розкрутку, спланувати найбільш ефективні дії.